dimecres, 2 de febrer del 2011

3 anys i mig, i Motörhead

Tres anys i mig és el temps que a passat des que vaig crear aquest Bloc-g i ara he decidit escriure'n alguna cosa. La gent sempre m'ha dit que em prenc les coses amb paciència. Ben mirat, jo ho veig com una arrancà de cavall i parada de burro a l'inrevés.

No tinc res a dir d'interessant, us oferisc un bon tall de musica per aquells que us agrada el Rock i el Roll junts o per separat i les sèries televisives dels anys 80. En una botiga d'eixes que canvies les teues coses velles per altres de més velles però que no tenies, hi vaig trobar la sèrie completa de The Young Ones de la BBC.

Jo recordava aquesta sèrie vagament en els meus anys a l'institut quan l'emetien per TV3 amb el títol de Els joves. Aquesta sèrie, amb tan sols 13 capítols (molt comú en les edicions televisives de la BBC), tenia com a protagonistes principals a quatre penjats estudiants universitaris (el punk, el rocker, l'hippie i l'activista anarquista). Amb la sèrie completa a les meues mans, i amb un record confús de la sèrie, vaig descobrir detalls que uns 15 anys abans no vaig saber apreciar,  més que res perquè no tenia els coneixements suficients per descobrir-ho.

Aquestos detalls, en una petita part, són que aquesta sèrie feia de mostra per a joves actors i grups de música que destacaven el en moment. Així doncs, podíem vore a personatges com Emma Thomson, Hugh Laurie i Stephen Fry fent d'estudiants malcriats d'una escola d'èlit britànica, o a Terry Jones (Monty Python) jugant als escacs amb la mort a manera del Setè segell. Dels grups hi havien de tota mena, però en remarcaré quatre: Madness, The Damned, Nine Below Zero i finalment Motörhead. Res més, us deixe amb el tall de la sèrie on apareixien els Mortörhead que va ser un dels millors moments de la retrobada amb la sèrie.


1 comentari:

Vicent ha dit...

L'he trobat!
tres anys i mig, no està mal... però si that's the way you like it baby, perfecte, i don't want to live forever!