dijous, 10 de novembre del 2011

Volíeu dir: Cirio Pascual

Si vols saber què tenen en comú el meu nom, el meu sobrepes i la religió, continua llegint. Si sols vols saber que hi ha de música per avui passa directament al final d'aquest post.

Veig que la curiositat pot més que la música. Quí no ha tingut mai la temptació de fer una cerca del seu nom en un cercador de la web? Doncs jo també ho fet, i el resultat no és sempre el desitjable. El meu nom i cognom són Ciro Pascual, i quan vaig fer la primera recerca al "mal p..." de Google, em va replantejar la següent pregunta: "Volíeu dir: Cirio Pascual". No!, jo volia dir el que volia dir. Jo, que no sóc gens religiós, em trobe ara lligat de per vida, i gràcies a una lletra, a una icona sacrosanta d'una religió que no li tinc cap estima, ja que ella no en va tindre cap per mi quan jo estudiava a un col·legi de monges.

Doncs no sols he suportar açò, no que va, a més he de suportar diferents burles cap al meu sobrepes. M'explique. Una de les primeres entrades que hi vaig trobar va ser una mena de consultori de Yahoo de Méxic en el qual es plantejava la següent pregunta amb una clara errada de tecleig: "El Ciro pascual, ¿Entre más gordo mejor?" Us ho promet, així de clar. Em vaig quedar pasta moniato

Si us sembla ridícula la pregunta, la resposta va ser una mica més dura, les quatre primeres ratlles deien textualment: "si, si el Ciro Pascual pesa mas de ciento veinte Kilos mejor  por que puede aparecer en el record de Guinnes  Hay que darle mucho que comer al Ciro Pascual para que entre al record Guinnes". Desvergonyits! I no acaba ací, un paràgraf més en davant expressa clarament el que pensa sobre Ciro Pascual,  i ara no sols fent referència al meu sobrepes, també al meu baix to de veu:  "El cirio pascual debe ser de un tamaño importante, más bien grande, si deseamos que su simbolismo tan importante hable con claridad [...] Para hablar con claridad, este cirio debe ser hecho de cera y el tamaño del cirio debe visiblemente disminuir a lo largo de las estaciones y del año". En aquesta última ratlla damunt insinuen que he d'aprimar...insolents!. 

Bé, pica ací si voleu seguir tota la resposta a la pregunta "El Ciro pascual, ¿Entre más gordo mejor?" us recomane els  posts següents com ara el de un tal German que diu: "Si, eso cree mi hermana. Tiene uno enorme en la entrada de su casa. Cada vez que lo veo le digo:Hola cuñado,¿como estás?".

I ara, tant si has decidit passar directament a escoltar música com si la curiositat pot més que tu, ací teniu el moment musical del post. Us deixe amb un vídeo divertit d'un grup de Liverpool que participaren a l'Azkena del 2010 i que, sincerament, va agradant-me cada vegada més: The Cubical




Avui, sobret de sucre:

Des de fa uns dies fins avui he deprés molt de lo prioritari i lo important, i me n'he adonat que sempre he tingut un mestre a casa. "Sopem abans d'anar a l'hospital per si m'han d'ingressar." (Mon pare)